Schimbul de experienţă în tratamentul cancerului şi în producţia de maşini reuşeşte să le ofere beneficii atât şoferilor, cât şi pacienţilor
• Producția auto și tratamentul cancerului sunt subiectele unei sesiuni unice de schimb de experiență.
• Tehnici inspirate de Ford sunt introduse în cea mai mare clinică europeană de tratament al cancerului.
• Tehnicile de operare a informațiilor utilizate de spital ajută Ford să exploreze viitoarea sa gamă de modele.
• Cooperarea unică dintre cele două părți a fost inițiată după ce o serie de angajați Ford au trecut prin tratament medical în clinică.
KÖLN, Germania, 15 noiembrie 2017 – După ce a fost diagnosticat cu cancer, Mike Butler a fost fascinat de procesul prin trec pacienții în timpul tratamentului, dar în același timp a observat o oportunitate de introducere a practicilor utilizate la fabrica auto în care lucrează pentru ca procesele să se deruleze mai ușor.
Împreună cu colegii săi de la fabrica Ford in Köln, Germania, Directorul de Calitate Butler și echipa sa au analizat și au propus câteva schimbări care astăzi sunt implementate ca parte din ceea ce va deveni cea mai mare clinică europeană dedicată tratamentului cancerului.
De atunci, colaborarea s-a dezvoltat și a devenit un flux de idei în ambele direcții pe măsură ce angajații Centrului de Oncologie Integrată (CIO), parte a Universitatii din Köln, unul dintre centrele lideri in domeniu, au pus la dispoziția Ford experiența adunată în zona bazelor de date pentru ca aceasta să fie utilizată în cercetarea și dezvoltarea viitoarelor modele ale mărcii.
“Mi-am petrecut cinci ani în camerele de tratament și am început să mă gândesc la modul în care le-aș putea face pacienților viața mai ușoară”, spune Butler, care se află acum în faza de remisiune a unui cancer de colon. “A existat un moment de revelație în care mi-am dat seama că multe dintre sistemele care asigură fluiditatea activității uzinelor auto ar putea fi aplicate în spitale. Iar acum există un schimb de idei și de experiență de care beneficiază pacienții, dar care ne va ajuta în modul în care vom întâmpina viitorul industriei auto. Cu cât lucrăm mai mult împreună, cu atât găsim mai multe sinergii în fluxul activității noastre la Ford și în provocările pe care le avem când vine vorba de cercetarea tratamentului medical în ceea ce privește cancerul”.
Echipa medicală a făcut cunoștință în 2008 cu tehnologiile avansate și cu procesele eficiente care i-au permis fabricii Ford din Köln să devină unul dintre cele mai eficiente centre de producție auto ale lumii. O echipă de 15 ingineri Ford a avut întâlniri cu administratorii spitalului, dar și cu pacienții, infirmierele și cu medicii, iar colaborarea a înflorit din acel moment.
Concepute pentru a asigura un tratament mai rapid și mai puțin stresant, marcajele colorate de pe pereți și podea fac mai ușoară orientarea echipei mediale, a pacienților și a vizitatorilor prin spital. Ecranele mari ajută la o mai ușoară comunicare între reprezentanții-cheie ai echipei medicale. De asemenea, echipa Ford a propus dezvoltarea unor camere cu compartimentare flexibilă în care pereții retractabili înlocuiesc formatele rigide ale saloanelor și stațiile fixe ale infirmierelor. Toate aceste schimbări au contribuit astăzi la o îmbunătățire de 30% a fluxului în interiorul clinicii.
În același timp, echipele medicale ale spitalului au consiliat Ford pe marginea proceselor pe care acestea le folosesc pentru a concepe și a dezvolta abordări complet diferite în tratamentul cancerului. Compania aplică astăzi această abordare Outside the Box în ceea ce privește dezvoltarea vehiculelor și a tehnologiilor din viitor.
“Medicina este o știință în continuă evoluție și orice schimbare contează într-o zonă în care modificări minore au un impact major asupra vieții pacienților”, spune Prof. Dr. Michael Hallek, membru al echipei medicale care l-a tratat pe Mike Butler. “Cu ajutorul Ford, am reușit să facem îmbunătățiri imense de care vor beneficia viețile și tratamentele viitorilor pacienți pentru mulți ani de acum înainte. Și, sperăm noi, unele dintre metodele noastre de lucru vor ajuta Ford să dezvolte modul în care va arăta mobilitatea în viitor”.
# # #
Despre Ford Motor Company
Ford Motor Company este o companie globală cu sediul la Dearborn, Michigan. Compania proiectează, produce, promovează și asigură service pentru o gamă completă de autovehicule, camioane, SUV-uri și autovehicule electrice Ford, precum și autovehicule de lux Lincoln, oferă servicii financiare prin Ford Motor Credit Company și urmărește planul de a deveni lider în domeniile electrificare, autovehicule autonome și soluții de mobilitate. Ford are aproximativ 203.000 de angajați în toată lumea. Pentru informații suplimentare privind Ford, produsele sale sau Ford Motor Credit Company, vizitați www.corporate.ford.com.
Ford Europa produce, vinde și servisează vehicule sub marca Ford pe 50 de piețe individuale și are aproximativ 52.000 de angajați la facilitățile proprii și aproximativ 66.000 de angajați când sunt luate în considerate asocierile în participațiune și entitățile neconsolidate. În plus față de Ford Motor Credit Company, operațiunile Ford Europa includ Divizia Ford de Relații cu Clienții și 24 de facilități de producție (16 deținute integral sau asocieri în participațiune consolidate și 8 asocieri în participațiune neconsolidate). Primele autoturisme Ford au fost livrate în Europa în 1903 – același an în care a fost fondată Ford Motor Company. Producția europeană a început în 1911.