50 de ani de NUTELLA, 50 de ani de poveşti delicioase

Patiseria italiana Ferrero

NutellaConsumatorii sunt vedetele campaniei aniversare care se desfăşoară la nivel internaţional

Anul 2014 marchează aniversarea a 50 de ani de existenţă NUTELLA şi, cu această ocazie, NUTELLA doreşte să mulţumească fanilor săi din lumea întreagă. Campania aniversară se desfăşoară în cele peste 160 de ţări în care delicioasa cremă de alune este disponibilă şi este concepută în jurul ideii “NUTELLA- 50 de ani de poveste”. NUTELLA inspiră oameni în toată lumea, iar poveştile consumatorilor săi creează istoria.

La începutul anului, NUTELLA a lansat apelul de a împărtăşi povestea proprie către toţi consumatorii săi fideli din întreaga lume sub sloganul “Spune-ne povestea ta alături de NUTELLA”. Fanii din România şi-au putut încărca poveştile direct pe website-ul www.50depovestinutella.ro. Cei mai mulţi au ales să îşi împărtăşească povestea sub formă de fotografii.

Pe toată perioada campaniei, pe website-ul autohton au fost încărcate sute de poveşti alături de NUTELLA, iar la final au fost premiate cele mai frumoase 50 de poveşti participante. Premiile oferite au constat în produse NUTELLA şi obiecte personalizate folosite pentru micul dejun.

NUTELLA.- 50 de ani de poveste

De-a lungul timpului, NUTELLA a devenit poveste, emoţie, şi în multe părţi ale lumii, parte indispensabilă a micului dejun. Oameni din peste 160 de ţări asociază experienţe memorabile din viaţa lor cu NUTELLA, şi acesta reprezintă motivul principal pentru care NUTELLA a adunat poveşti inspiraţionale de pretutindeni, prin care să celebreze o jumătate de secol.

Punctul culminant al campaniei internaţionale va fi marcat de un eveniment aniversar la care consumatorii români se vor întâlni cu magia şi inspiraţia oferite de NUTELLA. Evenimentul va avea loc pe 18 mai 2014, pe terasa Promenada mall şi se va desfăşura simultan în ţările selectate, pentru a sărbători brandul împreună cu prietenii din întreaga lume. În Romania, evenimentul va fi marcat sub conceptul “Marele mic dejun NUTELLA- 50 de ani de poveşti delicioase”.

Campania aniversară – 50 de ani de poveste

În 2014, a fost lansată ediţia aniversară a borcanului NUTELLA care marchează cei 50 de ani de existenţă, pentru toate variantele de gramaj. Cu totul special este borcanul de NUTELLA 1 kg, recent introdus pe piaţa din România, care se bucură de un design aniversar.

Momentul aniversar este însoţit de o campanie de comunicare, ce se desfăşoară la nivel naţional şi care include: activităţi de trade marketing, activităţi de PR şi online.

În centrul campaniei se află un spot TV de 30 de secunde care are la bază poveştile consumatorilor din întreaga lume. De asemenea, în această primăvară au fost desfăşurate campanii promoţionale de activare în supermarketuri şi hipermarketuri din întreaga ţară. Pe lângă premiile instant atrăgătoare, consumatorii s-au bucurat de experienţa NUTELLA, fiind provocaţi să îşi creeze pe loc povestea lor alături de delicioasa cremă de alune.

NUTELLA

Crema de alune care a devenit atât de populară, a fost inventată în 1946 de Pietro Ferrero – patiser şi fondator al Ferrero – în regiunea Piemont din nord-vestul Italiei şi se numea Pasta Gianduja. Totuşi, data oficială la care a apărut NUTELLA este 1964, când crema de alune a fost lansată pe piaţă în forma actuală, cunoscută sub numele de NUTELLA. În prezent, NUTELLA este disponibilă în peste 160 de ţări. În 2014, celebrează 50 de ani de existenţă.

 

Tags: , , , , , , , ,

 
 
 

discuss this post

 
 

Add a comment

required

required

optional


 
 
 

Privacy Preference Center