De ce preferă femeile genţile italiene
Geanta a fost şi va rămâne cel mai utilizat accesoriu, din cele mai vechi timpuri şi până azi. Iar atunci când spui accesorii, spui Italia! Moda şi gusturile se schimbă, dar genţile și poșetele italiene rămân unice şi de neegalat!
Italia a devenit capitala europeană a accesoriilor încă din secolul XI, când aici încep să se producă bijuterii, încălţăminte, diverse ornamente şi genţi. Cele mai vechi oraşe comerciale din Italia, cum ar fi Veneţia, Milano, Florenta şi Roma deţineau câte un cartier sau cel puţin o stradă specializată în manufacturarea şi comerţul cu accesorii. Genţile create aici erau într-adevăr preţioase, având aplicaţii din aur, argint, pietre preţioase, şi erau cerute inclusiv la curtea Franţei.
În secolul XVI, comerţul cu genţi ia amploare şi geanta devine un „subiect” în modă. Meşteşugarii italieni au început să confecţioneze genţi elaborate, din ce în ce mai frumoase. De atunci şi până azi gama de forme şi mărimi de genţi este în continuă creştere.
După Primul Război Mondial apar noi branduri italiene de fashion şi o dată cu ele şi noi modele de accesorii. Datorită numelor Gucci şi Gherardini, industria italiană de genţi continuă să se extindă, adoptând noi forme şi materiale. În ciuda faptului că Parisul era capitala modei după cel de al Doilea Război Mondial, artizanii italieni şi-au păstrat tradiţia şi s-au perfecţionat în aşa fel încât genţile produse în Italia erau cele mai căutate. Producătorii italieni se tehnologizează, se specializează şi geanta italiană devine recunoscută şi cerută în întreaga lume, brandurile de accesorii italieneşti având un mare succes internaţional.
Italia este patria celor mai faimoşi designeri şi branduri din moda contemporană. Designul italian este celebrat ca fiind unic în lumea modei, oferind o eleganţă ce poate cu greu să fie egalată. Accesoriile italieneşti sunt fără îndoială, vedetele scenei internaţionale de modă, Italia fiind locul de unde pornesc tendinţele în materie de genţi. În plus, se spune că pielea made in Italy este de cea mai bună calitate!
Creativitatea şi talentul designerilor italieni au facut ca brandul italian de genţi şi poşete Carpisa să devină în scurt timp un fenomen comercial capabil să ofere publicului larg un produs mereu la modă, cu un raport calitate-preţ absolut unic. Noile tehnologii la care se adaugă experienţa bogată, pasiunea pentru calitate, dinamismul şi creativitatea au facut ca poşeta Carpisa să devină cea mai bine vândută poşetă italiană din lume.
În prezent, Carpisa are peste 600 magazine în ţări precum Italia, Franţa, Spania, Elveţia, Marea Britanie, Germania, Grecia, Polonia, Spania, Emiratele Arabe sau Kuweit. În România, retailer-ul Italian are magazine în Bucureşti – în Afi Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City şi Constanţa în City Park Mall, iar pe data de 09 August 2013 se va deschide şi cel de al 100-lea magazin Carpisa din afara Italiei la Cluj Napoca, în Iulius Mall.