Passionate Pink
Când Electrolux a luat decizia de a lansa o ediţie limitată a aspiratorului best-seller UltraOne, consumatorii au fost invitaţi să participe la alegerea designului. Prin campania de crowdsourcing organizată în social media, publicul a putut alege culoarea noului model al aspiratorului UltraOne. În curând, rezultatul alegerii lor va putea fi găsit pe rafturile magazinelor: un aspirator de top, în nuanţa Passionate Pink.
Consumatorii au ales nuanţa Passionate Pink pentru ediţia limitată a cunoscutului aspirator UltraOne, de la Electrolux. Consumatorii au putut opta pentru una dintre cele şase culori puternice: Passionate Pink, Mad Mandarin, Yelling Yellow, Groovy Green, Awesome Aqua şi Lush Lilac, pe care le-au putut vota pe pagina campaniei, în perioada mai-septembrie 2011. Prezenţa în social media le-a oferit participanţilor posibilitatea de a urmări preferinţele, comentariile şi share-urile prietenilor.
“Pentru noua ediţie a produsului ne-am oprit asupra celor şase culori îndrăzneţe şi le-am oferit posibilitatea cumpărătorilor să decidă pe care doresc să o vadă în magazine. Ne-am dorit să le dăm ocazia de a se implica activ în alegerea designului acestui produs de referinţă şi, luând în considerare numărul mare de participanţi, putem spune că demersul a avut un real succes. Este esenţial să fim în permanenţă conectaţi la preferinţele consumatorilor, de aceea le suntem recunoscători pentru implicare şi feddback.“ a declarat Elisabeth Piper Mäkitalo, Senior Graphic Designer la Electrolux.
Produs de top
Fiind unul dintre cele mai silenţioase aspiratoare de pe piaţă, UltraOne a devenit un produs de top datorită manevrabilităţii sporite şi roţilor sale mari şi fine care permit să fie manevrat cu uşurinţă, evitând derapajul. În momentul lansării sale, din 2009-2010, s-a remarcat drept cel mai bun aspirator în 11 ţări din Europa.
Aspiratorul UltraOne în nuanţa Passionate Pink va fi lansat în aprilie 2012 pe piaţa din Suedia, Finlanda, Danemarca şi Franţa.