Premieră la TNB: Spectacolul „Podu“, cu Horaţiu Mălăele
Spectacolul “Podu,’” cu Horaţiu Mălăele, Meda Victor şi George Ivaşcu, în premieră pe scena Teatrului Naţional din Bucureşti pe 29 mai!
Spectacolul „Podu’”, adaptat după „Podul sinucigaşilor”, de Paul Ioachim şi regizat de Horaţiu Mălăele ajunge în premieră pe scena Teatrului Naţional din Bucureşti! Mult aşteptata reprezentaţie ce îi va aduce din nou împreună pe Horaţiu Mălăele, George Ivaşcu şi Meda Victor va avea loc pe 29 mai la Sala Mare a Naţionalului bucureştean! Biletele se gasesc la casa de bilete a Teatrului National, si online pe startickets.ro, mystage.ro, blt.ro si bilete.ro.
“Podu’” se va juca apoi şi pe câteva scene din ţară, după următorul program:
2 mai Slobozia – Casa Municipala de Cultura (Galax)
5 mai Braşov – Centrul Cultural Reduta
8 mai Iaşi – Teatrul Naţional
Spectacolul “Podu’“ aduce în faţa publicului o temă mai puţin abordată în trecut: tentaţia sinuciderii. Spectatorii urmăresc, timp de o oră şi jumătate, un spectacol plin de savoare şi umor, în care un Intelectual neînţeles, interpretat de Horaţiu Mălăele, un Îndrăgostit, jucat de George Ivaşcu, şi o Artistă – Meda Victor, „stau la coadă în faţa morţii”. Personajele se întâlnesc pe „podul sinucigaşilor”, unde aşteapta un tren care să le pună capăt zilelor, şi fac haz de propria lor neputinţă. Eroii îşi povestesc propriile drame şi, mărturisindu-le, ajung la un deznodământ care îl face pe spectator să plece spre casă cu ideea că există întotdeauna speranţa şi motivaţie pentru care viaţa merită să fie trăită.
În prim plan sunt trei destine, trei poveşti de viaţă, trei tipologii. Îndrăgostitul – bizarul şi logicul metrolog – a fost abandonat de iubita lui pentru alt bărbat mai înalt, mai frumos şi puternic. Deşi lua vitamine cu regularitate, pentru menţinerea tonusului, nimic nu l-a ajutat să îşi recâştige iubita, aşa că a decis să meargă pe pod. Cel de-al doilea personaj care alege podu’ este o tânără care a picat examenul la actorie şi, spune ea, a fost „călcată în picioare de toată lumea”. Al treilea personaj este un intelectual nefericit, „copilul secolului”, ale cărui creaţii literare absurde sunt de neînţeles. Toţi trei aşteaptă „trenul morţii”. Deşi ţine un ceas în mână şi socoteşte minutele care se scurg până la presupusa intâlnire cu moartea, Îndrăgostitul e primul în mintea căruia incolţeşte idea de a-şi reconsidera opţiunea. Apoi, Artista vede în Intelectual un posibil iubit, care, la rândul lui zăreşte o nouă speranţă pentru reuşita operei lui. Cum le influenţează noile perspective decizia aflaţi urmărind spectacolul, care este un veritabil regal actoricesc.