Blind Holiday, un nou concept de vacanţă
Blind Holiday este un concept nou pe piața din România și se adresează turiștilor dornici de o experiență de vacanță diferită față de ce au trăit până în prezent – aceștia vor afla care este destinația vacanței lor doar atunci când vor ajunge în aeroport.
Timp de o săptămână, românii vor vedea pe pagina de Facebook Paralela 45 o serie de oferte de vacanțe la prețuri de 299, 399, respectiv 499 de euro/persoană. Ofertele prezentate vor include numărul de nopți de cazare, numărul de stele pe care le are hotelul, tipul de masă, transportul cu avionul, transferuri, taxele de aeroport și intervalul de plecare. Data exactă de plecare o vor afla cu 48 de ore înainte, iar destinația le va fi dezvăluită abia atunci când ajung în aeroport.
„Am dorit să aducem pe piața turismului din România un concept special pentru turiștii deschiși către nou, care vor să trăiască și o experiență altfel. Practic îți cumperi o vacanță cu garanția și încrederea că se va ridica la nivelul așteptărilor tale, iar destinația o afli când ajungi la aeroport. Sunt sigur că turiștii români vor aprecia o inițiativă îndrăzneață. Vrem să arătăm că putem oferi și pachete pentru turiștii mai nonconformiști”, a declarat Alin Burcea, președinte Paralela 45.
Ofertele Blind Holiday se adresează doar persoanelor cu vârsta de peste 18 ani, iar plata se face exclusiv online. Repartizarea în cazul acestor vacanțe se va face în limita locurilor disponibile, în ordinea rezervărilor.
Despre Paralela 45
Paralela 45 activează de peste 25 de ani pe piața vacanțelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din România, ce deține în prezent o rețea națională formată din 35 de agenții și aproximativ 200 de angajați. Alături de turismul individual și intern, chartere și bilete de avion, Paralela 45 se concentrează acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regăsindu-se în exclusivitate doar aici. Paralela 45 a fost votată timp de șapte ani la rând drept „Cea mai de încredere agenție de turism din Romania” conform studiului independent Reader’s Digest și a câștigat în 2014 Trofeul Superbrands, recunoscut drept un pilon de comparație pentru brandurile de succes. Mai multe detalii pe www.paralela45.ro.