Probably the best beer in the world
Carlsberg demarează o nouă campanie de comunicare prin care relansează cel mai apreciat slogan al brandului – „Probably the best beer in the world”. Această repoziționare sintetizează relaţia dintre istoria brand-ului şi calitatea perfecţionată în timp a procesului de fabricare a berii. Pioner în categoria „bere” încă din 1847, Carlsberg continuă să se ghideze după principiul fondatorului companiei, J. C Jacobsen, acordând o atenție deosebită calității berii, mergând până în cele mai mici detalii.
„«Probably the best» ca slogan, încă de la apariția sa în 1973, a devenit nu doar sinonim cu Carlsberg, ci şi o expresie intrată în conştiinţa şi limbajul comun. Dorim să consolidăm aceste rezultate, care reprezintă de altfel visul oricărui brand – acela de a se impune atât de clar și stabil în mintea consumatorilor. De aceea, am decis să reintroducem sloganul care ne-a consacrat şi care este atât de strâns legat de istoria şi valorile brand-ului nostru”, a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.
Pentru a evidenția revenirea la sloganul „Probably the best beer in the world”, pe 18 aprilie s-a lansat și noul spot TV. Spot-ul îl aduce în centrul atenţiei pe fondatorul companiei, J.C. Jacobsen, aflat mereu în căutarea unei reţete perfecte a berii. Calitatea și gustul desăvârșit sunt principalele atribute atunci când vorbim de Carlsberg, oferind o experiență unică de consum, de la gust până la slogan.
Carlsberg continuă și direcția de comunicare în ceea ce privește fotbalul, o asociere ce durează de zeci de ani. Campania de comunicare «Join the Greats» merge dincolo de o platformă obișnuită de interacțiune de tipul « câștigă un bilet la un meci ». Aceasta oferă fanilor adevărați oportunitatea de a avea parte de o experiență unică – de a juca un meci de fotbal, pe stadionul Anfield și de a cunoaște câteva din legendele FC Liverpool. Această activare locală face parte din campania globală « Join the Greats » prin care este pus în valoare parteneriatul dintre Carlsberg și FC Liverpool.
Despre Carlsberg
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o companie cu tradiţie în calitatea absolută şi participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor.
Produsă după reţeta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de pieţe din întreaga lume, România fiind una din pieţele pe care această marcă este prezentă.
J.C. Jacobsen, fondatorul Carlsberg, s-a distins prin atenția la detalii. Dorința lui a fost aceea de a fabrica berea perfectă, orientându-se după un principiu simplu: „calitate în tot ceea ce facem”. În 1875 a îmbunătățit calitatea berii prin descoperirea drojdiei pure, numită apoi Carlsbergensis, care a schimbat lumea berii pentru totdeauna.
„Lucrând într-o berărie, trebuie să ai un scop constant, indiferent de dorința câștigului imediat: să ridici arta fabricării berii la cel mai înalt nivel, al perfecțiunii. Astfel, atât berăria, cât și produsele sale se vor distinge și, prin exemplul lor, vor contribui la menținerea procesului de fabricare a berii la un nivel înalt și onorabil”, J.C Jacobsen, fondatorul Carlsberg.