Smiley – record de autografe delicioase la aniversarea Nutella
Pe 18 mai, NUTELLA a aniversat în România și în alte 160 de țări de pe glob, 50 de ani de existență și de povești delicioase. „Marele Mic Dejun Aniversar”, dedicat întregii familii, a atras un număr impresionant de părinți și copii pe terasa Mall-ului Promenada din București.
Smiley i-a încântat pe cei prezenți cu un show de zile mari din care nu au lipsit hituri precum ”Acasă” sau ”Oficial, îmi merge bine”. La finalul concertului, îndrăgitul cântăreț a acordat peste o sută de autografe delicioase fanilor de toate vârstele, care l-au așteptat la ieșirea din scenă. Magicianul Teo, preferatul copiilor, i-a vrăjit pe spectatori cu trucurile sale fantastice, actorii costumați în mimi și personaje de poveste au animat atmosfera, iar Pavel Bartoș i-a antrenat pe cei mici și pe cei mari în concursuri creative, delicioase și dulci, în calitate de gazdă perfectă a ”Marelui Mic Dejun Aniversar”.
”Marele mic dejun” reprezintă punctul culminant al campaniei aniversare “NUTELLA – 50 de ani de poveste” prin care îndrăgitul brand dorește să le mulțumească fanilor de pretutindeni. NUTELLA inspiră oameni din întreaga lume, ale căror povești îi creează istoria.
La inceputul anului 2014, NUTELLA și-a provocat fanii de pretutindeni să își împărtăsească povestea proprie sub sloganul “Spune-ne povestea ta alături de NUTELLA”. Fanii din România și-au încărcat poveștile pe website-ul www.50depovestinutella.ro. Pe toată perioada campaniei, pe website-ul autohton au fost încărcate sute de povești alături de NUTELLA, multe dintre ele inspirate de ediția aniversară a borcanului NUTELLA, cu design special.
NUTELLA
Crema de alune, care a devenit atât de populară, a fost inventată în 1946 de Pietro Ferrero – patiser şi fondator al Ferrero – în regiunea Piemont din nord-vestul Italiei şi se numea Pasta Gianduja. Totuşi, data oficială la care a apărut NUTELLA este 1964, când crema de alune a fost lansată pe piaţă în forma actuală, cunoscută sub numele de NUTELLA. În prezent, NUTELLA este disponibilă în peste 160 de ţări. În 2014, celebrează 50 de ani de existenţă.