KFC şi Pizza Hut au strâns 70.000 euro pentru programul „Vreau în clasa a noua” al World Vision România
În cel de-al șaselea an al implicării în campania „Vreau în clasa a noua” a World Vision, KFC şi Pizza Hut România au adunat din donațiile clienților lor, în patru săptămâni de campanie, suma record de 70.000 euro.
Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 57 de copii fără posibilităţi materiale din județul Dolj selectați inițial în program, cărora li se alătură încă 25 de copii din județul Iași. Datorită donațiilor ridicate din acest an programul a putut fi astfel extins, mai mulți copii beneficiind de susținere pentru a-și continua studiile.
„Ne bucurăm foarte mult că alături de clienții noștri am reușit anul acesta să strângem donații aproape de două ori mai multe față de cele din 2012 (37.000 euro) și să ajutăm astfel un număr mai mare de copii decât cei incluși inițial în program. Este al șaselea an în care susținem programul Vreau în clasa a noua și un astfel de rezultat ne dă încrederea că de la an la an putem face diferența în viața și educația copiilor din mediul rural care nu au posibilități financiare să-și continue studiile. Doresc să le mulțumesc tuturor clienților care au donat bani pentru această cauză, angajaților KFC și Pizza Hut care au dovedit și de această dată creativitate și implicare prin propriile inițiative de a strânge donații și ambasadorilor campaniei care au fost alături de noi și au avut o contribuție semnificativă în popularizarea campaniei: Dani Oțil, Daniela Nane și Călin Goia”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.
„An de an, proiectul Vreau în clasa a noua transformă viețile copiilor defavorizați din mediul rural. Prin acest proiect nu le facilităm copiilor doar accesul la liceu, ci îi transformăm în tineri capabili, care au încredere în ei înșiși și știu ce își doresc de la viitor. Singuri nu putem face aceste lucruri, de aceea ne punem toată încrederea în partenerii și donatorii Fundației World Vision România. Iar de șase ani, KFC România și Pizza Hut ne arată că educația copiilor din zonele defavorizate este la fel de importantă pentru ei cât este și pentru noi. Le mulțumim din suflet pentru sprijinul acordat, atât lor cât și clienților care au ales să sprijine acest proiect an de an”, a declarat Cătălin A. Popa, Director Executiv World Vision România.
Copiii implicaţi în proiect sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile.
În cei șase ani de implicare în campania „Vreau în clasa a noua”, KFC și Pizza Hut împreună cu clienții lor au adunat mai mult de 240.000 de euro, suma care până în prezent a ajutat 671 de copii să își continue studiile la liceu, anul acesta urmând ca și alți 82 de copii să primească burse de studiu.
Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief este susţinut anual de YUM!, fiind prezent în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.