Trucuri pentru slăbit

Micul dejun este una dintre mesele care determină cât de mult veţi mânca la prânz. De aceea, trebuie să începeţi ziua cu un mic dejun bogat în proteine şi carbohidraţi (300-400 calorii), care să vă menţină în formă pe parcursul zilei.

Încercaţi fugii de ovăz, un ou fiert tare, o omletă cu fructe sau iaurt grecesc amestecat cu fructe.

Mai departe, trebuie să încercăm să evităm alimentele pe care ştim că le vom devora de poftă, refuzând să le vedem!

Orice aliment la care poftim trebuie ascuns cât mai bine în cămară, pe ultimul raft, dar este recomandat să nu-l aduceţi în casă. Puteţi să gustaţi din el când mergeţi la un restaurant sau când sunteţi în vizită la prieteni şi este servit.

Un alt truc pentru slăbit îl reprezintă dimensiunea farfuriei. Când vedem o farfurie plină, mintea ne spune că trebuie să mâncăm tot ce se află pe ea. Serviţi prânzul şi cina în farfurii mai mici şi sucurile pline de calorii în pahare de dimensiuni reduse.

Jurnalul poate fi de ajutor mai ales dacă doriţi să vă schimbaţi dieta. Când notaţi tot ce aţi mâncat, puteţi vedea clar câte calorii sau grăsimi aţi consumat de fapt. Veţi evita astfel să mâncaţi unele lucruri, numai pentru că trebuie să le scrieţi pe hârtie!

Socializarea în timpul mesei vă permite să aveţi timpul necesar pentru a devora tot ce se află în faţa voastră. Strategiile pentru evitarea surplusului de calorii sunt simple: fiţi ultima persoană care începe să mănânce, puneţi tacâmurile pe farfurie în timp ce mestecaţi, iar când simţiţi că v-aţi săturat acoperiţi farfuria cu şerveţelul ca să nu fiţi tentate să continuaţi.

Ţineţi cont de caloriile din băuturi care se depun rapid. Prea multe băuturi alcoolice, sucuri, apă minerală, chiar şi cafelele cu frişcă şi zahăr vă pot da peste cap dieta. Încercaţi substituirea zahărului cu un îndulcitor artificial, consumaţi apă plată şi sucuri naturale.

Aveţi grijă dacă faceţi economie cumpărând alimente vrac. Când dispuneţi de cantităţi mari de mâncare aveţi tendinţa de a cosuma porţii mai mari. Nu trebuie decât să împărţiţi alimentele vrac în porţii încă de la bun început. Împărţiţi punga de floricele sau cea de chipsuri în mai multe pungi şi nu mâncaţi decât una dintre ele la o gustare!

 

Tags: , , , , , , , , ,

 
 
 

discuss this post

 
 

Add a comment

required

required

optional


 
 
 

Copyright © 2006-2019 Blow.ro All Rights Reserved.