Smart parking – primul succes
Smart a initiat programul “smart parking”, cu ocazia concertului trupei britanice Massive Attack, din 2 august, de pe stadionul “Iolanda Balas Soter”. Smart a creat o zona dedicata parcarii “a 30 de masini sau 60 de smart-uri”, evidentiind astfel unul dintre cele mai importante avantaje ale smart-ului: usurinta cu care gaseste loc de parcare.
Organizat pentru prima data la concertul Massive Attack, “smart parking” a fost un succes, adunand aproape 30 de smart-uri. Modelele fortwo Brabus si fortwo limited edition II au fost expuse chiar în incinta stadionului, pentru a putea fi admirate de toti fanii.
Atacul masiv al smart-urilor si-a început pregatirile cu cateva saptamani inainte de concert prin anuntarea tuturor posesorilor de citadine afiliati “Clubului smart” si nu numai.
Pe langa bucuria de a conduce un smart, soferii au primit două bilete la Massive Attack si un loc in parcarea special amenajata lânga intrarea stadionului.
Aceasta initiativa a evidentiat inca o data faptul ca un smart gaseste mereu un loc de parcare, chiar si intr-un oras din ce in ce mai aglomerat. Programul “smart parking” va fi continuat, in viitor, la toate proiectele la care va participa marca smart.
Smartul atrage deja un numar foarte mare de cumparatori in cautarea unei solutii la pretul mare al combustibilului, dar, in acelasi timp, isi doresc o masina prietenoasa cu mediul inconjurator si foarte mobila in orasele aglomerate.
Soferii romani au devenit mai constienti de necesitatea unor astfel de masini, dovada fiind cresterea vanzarilor la smart cu 150% in ultimele sase luni. (sursa – buletin APIA). In Statele Unite ale Americii este deja un record mondial – in doar 6 luni s-au vandut 13.958 de smart-uri.