Oro Toro by OSHO – un nou capitol de excelenţă culinară
Începând cu luna noiembrie echipa OSHO pune bazele unui nou capitol al excelenţei culinare cu care şi-a obişnuit clienţii, prin noul restaurant deschis în Centrul Vechi, Oro Toro by OSHO, care păstrează gustul autentic al cărnii de vită maturata „in houseˮ, dar sub forma unui alt concept – de pub cu preţuri integrate la nivelul zonei. Investiţia în noul restaurant a fost de 300.000 euro, iar managementul estimează o cifră de afaceri pentru 2015 de 1 milion de euro.
„Ne-am dorit să aducem experienta OSHO mai aproape de romani, în inima oraşului şi să le oferim aceeaşi experienţă premium cu care i-am obişnuit, dar acum sub un concept de pub Oro Toro by OSHO. Meniul este unul divers de la salate, burgeri, celebrele fripturi din carne de vită maturata sau proaspătă, garnituri şi deserturi. Păstrăm tradiţia şi calitatea prin cele mai bune preparate din viţă precum Angus beef măturată, dar şi cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de preţ al zonei. Dacă în restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 lei, la Oro Toro estimăm că aceasta să ajungă la 60 leiˮ, explica Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.
Odată cu deschiderea Oro Toro by OSHO, managementul îşi propune să atragă o nouă categorie de clienţi care nu au experimentat până acum gustul autentic OSHO, în special tineri care vor să ia masa în atmosfera specifică unui pub şi de asemenea turiştii care aprecieaza cutt-urile suculente.
Cu o capacitate de 120 de locuri, Oro Toro by OSHO îşi întâmpină clienţii cu evenimente tematice de miercuri până sâmbătă, fie că vorbim de muzică live sau stând up comedy.
Fripturile, preparatul asociat cel mai des cu experienţa OSHO îşi păstrează aceeaşi metodă de preparare şi în noul restaurant, acestea având gramaje între 300-600 g şi venind însoţite de salata casei şi varianta sănătoasă a cartofilor marca OSHO (mai întâi fierţi, apoi prăjiţi la foc mic în puţin ulei de măsline). Desigur gradul de pătrundere a cărnii poate fi ales începând cu nivelul Blue (puţin atinsă de grătar), Medium Rare, Medium Well şi până la Well Done.
Primul capitol de excelenta culinară şi-a început paginile săptămâna trecută prin evenimentul de lansare la care au participat vedete, presa şi clienţii fideli ai restaurantului OSHO.